Logować się
1. Jak mogę zarejestrować się jako klient Juglo?
Możesz zarejestrować się jako klient Juglo, wykonując następujące kroki
- Kliknij „Moje konto” obok paska wyszukiwania
- Wybierz opcję „Zarejestruj się teraz”
- Dodaj swoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i hasło (pamiętaj, aby kliknąć i sprawdzić opcję Zapisz się do biuletynów, jeśli chcesz uzyskać informacje o najnowszych rabatach i najlepszych ofertach)
- Kliknij przycisk Zarejestruj się
- Udało Ci się zarejestrować jako klient
Alternatywną opcją byłoby skorzystanie z kont w mediach społecznościowych, aby zalogować się bezpośrednio, klikając ikonę. Juglo zbierze tylko takie informacje, jak imię i nazwisko oraz adres e-mail i natychmiast zarejestruje Cię jako klienta.
2. Jak mogę zresetować hasło do mojego konta Juglo?
Aby zresetować hasło, kliknij „Moje konto”, a następnie wybierz opcję „Zaloguj się” . Następnie kliknij „Nie pamiętasz hasła?” opcja na dole ekranu. Wprowadź swój adres e-mail na ekranie Resetuj hasło.
Otrzymasz wiadomość e-mail od Juglo z linkiem do resetowania hasła. Kliknij, aby otworzyć link do resetowania hasła Juglo, który doprowadzi Cię do strony resetowania hasła Juglo, gdzie możesz wprowadzić nowe hasło do swojego konta.
3. Jak mogę dodać nowy adres dostawy do mojego konta?
- Oto, jak możesz dodać nowy adres dostawy do swojego konta Juglo
- Zaloguj się, wprowadzając swoje poświadczenia
- Kliknij „Moje konto” . Znajdziesz opcję `` Szczegóły profilu ''
- Kliknięcie go spowoduje przejście do strony Informacje o koncie użytkownika. Przewiń w dół, aby znaleźć „Adres wysyłki” . Usuń poprzednie informacje i dodaj zaktualizowany adres dostawy
- Kliknij Zapisz.
Składanie zamówienia
1. Jak złożyć zamówienie w Juglo?
Wykonaj następujące kroki, aby kupić produkt w Juglo:
- Kliknij żądany produkt i wybierz specyfikacje oraz ilość.
- Kliknij Dodaj do koszyka , a następnie kliknij opcję Do kasy .
- Teraz kliknij Przejdź do kasy
- Dodaj swój adres wysyłki. Upewnij się, że potwierdzasz swoje imię i nazwisko, numer telefonu i metodę płatności.
- Zaakceptuj regulamin
- Kliknij `` Złóż zamówienie ''
2. Czy Juglo pobiera od kupujących jakąkolwiek opłatę serwisową?
Juglo nie pobiera żadnych opłat serwisowych od swoich kupujących. Musisz tylko zapłacić za swój produkt.
3. Jakie metody wysyłki są dostępne w Juglo?
Obecnie Juglo oferuje dwie metody wysyłki. To są
- Wypełnienie przez Juglo
- Realizacja przez dostawcę
W jaki sposób mogę skontaktować się ze sprzedawcą przed zakupem produktu?
Jeśli chcesz omówić więcej informacji o produkcie, możesz po prostu kliknąć produkt i znaleźć opcję „ Zadaj pytanie” pod nazwą dostawcy.
5. Jakie pytania mogę zadać mojemu dostawcy?
Możesz zadawać pytania lub zapytania dotyczące produktu, dotyczące gwarancji, specyfikacji itp. Jednak nie zaleca się udostępniania danych kontaktowych, używania wulgarnego lub obraźliwego języka ani zadawania nieistotnych informacji.
6. Jak określić najlepiej sprzedający się produkt?
Juglo ma skuteczny system oceny i recenzji dla wygody klientów. Teraz mogą ocenić bestsellera pod kątem preferowanych przez siebie produktów i złożyć u niego zamówienie.
7. Jaki jest przewidywany czas dostawy zamówienia w Juglo?
W Juglo jesteśmy dumni z szybkiego czasu dostawy. Juglo oferuje dostawę następnego dnia dla wszystkich zamówień otrzymanych do godziny 13:00 od poniedziałku do piątku.
8. Co mam zrobić, jeśli napotkam problemy techniczne w Juglo?
Juglo ma zespół przedstawicieli obsługi klienta, którzy zawsze służą pomocąnapotkasz jakiekolwiek trudności techniczne. Możesz utworzyć bilet tutaj lub wysłać wiadomość e-mail, korzystając z formularza kontaktowego .
9. Jaka jest różnica między Fulfillment by Juglo (FBJ) a Fulfillment by Vendor (FBV)?
Realizacja przez Juglo odnosi się do sytuacji, gdy produkt jest przechowywany w magazynie centrum logistycznego Juglo. Produkt jest pakowany i wysyłany przez Juglo, a sprzedawca może po prostu monitorować proces za pomocą systemu śledzenia
Realizacja przez sprzedawcę ma miejsce, gdy sprzedawca wystawia produkty w Juglo i samodzielnie zajmuje się wszystkim, od wysyłki po magazynowanie.
10. Jak mogę znaleźć informacje gwarancyjne dotyczące produktu przed jego zakupem?
Juglo nie udziela samodzielnie żadnej gwarancji na produkty. Zawsze możesz jednak skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, aby zapytać, czy oferowany przez niego produkt ma dostępną gwarancję.
Anulowanie / zwroty / wymiany
1. Jak długo mam ubiegać się o zwrot pieniędzy?
Okres zwrotu kosztów za Fulfillment by Juglo wynosi 30 dni od daty zakupu, w którym można ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę. Jeśli kupujesz w ramach realizacji przez dostawcę, masz okres zwrotu określony przez sprzedawcę.
2. Czy muszę płacić koszty wysyłki, jeśli zwracam produkt?
Nie, nie musisz płacić kosztów wysyłki, jeśli zażądasz wymiany produktu lub zwrócisz go, jeśli jest uszkodzony lub nie kwalifikuje się do sprzedaży.
3. Czy mogę zwrócić lub wymienić moje przedmioty po upływie terminu zwrotu?
Nie, nie możesz zażądać zwrotu pieniędzy ani zwrotu po upływie terminu zwrotu.
4. Jakie są opcje płatności dostępne w Juglo?
Obecnie Juglo zezwala na przesyłanie za pobraniem.
5. Czy muszę zwrócić wszystkie produkty z mojego zamówienia, jeśli znajdę problem z jednym produktem?
Nie, nie musisz zwracać wszystkich produktów. Możesz po prostu zwrócić produkt, z którym masz problem.
Obsługa klienta i rabaty
1. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta w sprawie moich pytań?
Możesz skontaktować się z obsługą klienta, tworząc bilet tutaj .
2. Jak mogę uzyskać informacje o najnowszych rabatach i kodach promocyjnych dostępnych w Juglo?
Zawsze możesz zapisać się na listę mailingową Juglo, dodając swój adres e-mail w polu subskrypcji na stronie głównej.
3. Jak dodać kod promocyjny?
Możesz dodać kod promocyjny na stronie kasy . Opcja dodania kodu promocyjnego pojawia się pod podsumowaniem zamówienia po prawej stronie strony kasy . Wpisz kod promocyjny i kliknij „ Zastosuj ”, aby go aktywować i uzyskać rabaty na swoje zamówienie.
4. Czy mogę użyć więcej niż jednego kodu promocyjnego do mojego zamówienia?
Nie, do każdego zamówienia możesz użyć tylko jednego kodu promocyjnego.
5. Czy mój kod promocyjny zostanie odrzucony, jeśli moje zamówienie zostało anulowane lub zwrócone?
Nie, kod promocyjny zostanie zwrócony w przypadku anulowania zamówienia. Jednak ważność kodu promocyjnego pozostanie taka sama, więc upewnij się, że używasz go w okresie, w którym jest nadal ważny.
Sprzedawca
1. Jak zarejestrować się jako sprzedawca / sprzedawca w Juglo?
Możesz zarejestrować się jako sprzedawca, klikając opcję „Zostań sprzedawcą”. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać nazwę firmy, imię, nazwisko i adres e-mail oraz numer telefonu w celu weryfikacji. Kliknij Prześlij, a nasz zespół zatwierdzi Cię w ciągu 12 godzin od weryfikacji e-mailowej. To takie proste!
2. Ile kosztuje bycie Sprzedawcą / Sprzedawcą w Juglo?
Żaden! Juglo nie pobiera żadnych miesięcznych ani rocznych opłat od Sprzedawców. Płacisz Juglo 0% prowizji od każdego zamówienia. W ten sposób nic nam nie płacisz, nawet gdy sprzedajesz!
3. Jakie są korzyści ze sprzedaży w Juglo?
Juglo wierzy w solidne wsparcie zaplecza i satysfakcję klienta. Z nami masz szansę zwiększyć swoje zyski, zapłacić mniej opłat reklamowych, uruchomić swój biznes online bezpłatnie i zdobyć więcej klientów - większą sprzedaż!
4. Jak załadować produkty do Juglo?
Wykonaj poniższe czynności, aby przesłać produkty do Juglo
Krok 1: Wybierz opcję produktów z listy rozwijanej Produkty .
Krok 2: droMenu p-over pokaże dwie opcje
- Przesyłanie pojedynczego produktu
- Zbiorcze przesyłanie produktów
Jeśli chcesz przesłać jeden produkt, kliknij opcję „Przesyłanie pojedynczego produktu” i ręcznie dodaj informacje dotyczące każdego wpisu w nim, takie jak:
- Nazwa produktu
- Kategoria produktu
- Cena produktu
- Opis Produktu
- Zdjęcie produktu
Upewnij się, że ustawiłeś „Stan” na Aktywne, jeśli chcesz, aby Twoje produkty były wyświetlane w sklepie. (Jeśli chcesz dodać odmiany produktu, ustaw go jako „Wyłączony” i najpierw dodaj funkcje, a następnie odmiany tych funkcji, a następnie wróć później, aby ustawić jako „Aktywne”).
Krok 3: Dodaj kod UPC / EAN dla swojego produktu, który będzie używany jako unikalna tożsamość dla Twojego produktu. Będzie również używany do przypisywania automatycznego kodu do odmian tego samego wpisu.
Krok 4: Jeśli chcesz zaoferować zniżkę, możesz podać „cenę katalogową” mniejszą niż „cena” produktu. W przeciwnym razie podaj tę samą cenę lub zostaw puste miejsce.
Krok 5: Możesz dodać opis meta i metatagi za pomocą zakładki SEO, dodać rabaty za pomocą karty rabatów ilościowych i dostosować swoje produkty, dodając je do ofert za pomocą dodatków na karcie dodatków.
Krok 6: Kliknij opcję „Utwórz” na końcu strony produktu, aby zapisać produkt.
Jeśli chcesz przesłać zbiorczą listę produktów, kliknij opcję „Zbiorcze przesyłanie produktów” i prześlij plik CSV, aby przesłać zbiorczo listy produktów.
5. Jak dodać odmiany i funkcje mojego produktu?
Aby dodać wiele odmian produktu:
- Utwórz produkt ze statusem „Wyłączony” .
- Po utworzeniu produktu na stronie „Edytuj produkt” przejdź do zakładki „Funkcje”
- Wybierz odmiany, funkcje i specyfikacje, które odpowiadają Twojej aukcji
- Kliknij Zapisz .
- Wróć do zakładki Odmiany, użyj istniejących produktów lub utwórz nowe produkty z wybranymi funkcjami
- Ustaw cenę i ilość dostępną dla każdej odmiany
- Zapisać
- Wróć do strony edycji produktu, zmień status produktu na „Aktywny”
- Zapisz zmiany
6. Jaka jest minimalna i maksymalna wielkość zamówienia?
- Minimalna wielkość zamówienia: minimalna liczba pozycji, które klient może kupić jednocześnie.
- Maksymalna ilość zamówienia: maksymalna liczba pozycji, które klient może kupić jednocześnie.
7. Jakie są obsługiwane formaty i rozmiary obrazów produktu?
Obrazy nie powinny przekraczać 2 MB. Obsługiwane formaty to JPEG, GIF i PNG.
8. Co to są „Ustawienia opcji” i jak są używane?
Ustawienia opcji umożliwiają dostosowanie ustawień i opcji wyświetlania produktów oraz tworzenie wyjątków dla produktów.
Typ opcji: Pozwala wybrać, jak opcje i warianty tego produktu będą wyglądać i działać w sklepie:
- Jednoczesne: Klienci mogą wybrać wariant dla każdej opcji niezależnie iw dowolnej kolejności.
Przykład:
Niebieski mały, czerwony duży, niebieski średni - Sekwencyjny: Opcje i warianty są wybierane jeden po drugim, w określonym zestawie kolejności Niebieski Mały, Niebieski Średni, Niebieski Duży
Typ wyjątków: wybierz typ wyjątków opcji produktu:
- Zabronione: określ zabronione kombinacje na karcie Opcje . Klienci nie będą mogli kupić produktu, jeśli wybiorą zabronioną kombinację wariantów opcji.
- Dozwolone: określ dozwolone kombinacje na karcie Opcje . Klienci będą mogli wybrać tylko te kombinacje wariantów opcji.
9. Co oznacza cena katalogowa?
Cena katalogowa to opcja oferowana, gdy chcesz zaoferować rabat na produkt. Jeśli ustawisz cenę katalogową niższą niż cena produktu, przy produkcie zostanie wyświetlona etykieta Rabat.
10. Co oznacza „w magazynie”?
Na stanie oznacza liczbę produktów w magazynie. W opcji podaj całkowitą liczbę produktów, które masz na stanie.
11. Jakie jest znaczenie „Zero Price Action” i jak je ustawić?
- Zerowa akcja cenowa odnosi się do tego, co należy zrobić, jeśli cena produktu jest ustawiona na zero, na kiedy
- Klient chce, aby ludzie dodawali za to własną cenę, na przykład stare lub używane produkty.
- Produkt znajduje się na liście charytuał lub przyczyny darowizny
- Klient przypadkowo lub z innego powodu ustawił cenę na zero.
Jeśli klikniesz tę opcję, zauważysz, że daje ona trzy opcje:
- Nie zezwalaj klientom na dodawanie produktu do koszyka: Ta opcja nie pozwala klientom na umieszczanie produktu w koszyku lub składanie zamówienia
- Pozwól klientom dodać produkt do koszyka: Ta opcja pozwala klientom dodać produkty do koszyka i złożyć zamówienie
- Poproś klientów o wprowadzenie ceny: klienci zobaczą pole wejściowe i będą mogli wprowadzić cenę, jaką są skłonni zapłacić za produkt. Sprzedawca otrzyma powiadomienie o cenie wybranej przez klientów.
12. Co oznaczają opcje w „Inwentarzu”?
Śledź z opcjami: jeśli ustawisz opcję śledzenia z opcjami, musisz ustawić liczbę pozycji w magazynie indywidualnie dla każdej kombinacji wariantów. W ten sposób, jeśli jedna z odmian oferty została wyprzedana, nadal możesz użyć tej samej oferty do
- Śledź bez opcji: nie musisz ustawiać liczby pozycji w magazynie osobno dla każdego wariantu.
- Nie śledź: Zapasy nie są śledzone według sprzedaży, od czasu do czasu trzeba ręcznie korygować pozostawione pozycje.
13. Co to są słowa wyszukiwania?
Wyszukiwane słowa to lista słów, dzięki którym można łatwo znaleźć produkt i wyświetlać go w wynikach wyszukiwania w Juglo
14. Jaka jest różnica między pełnym opisem, krótkim opisem i tekstem promocyjnym?
Pełny opis: Pełny opis to dokładny opis, który pojawi się na stronie szczegółów produktu w sklepie. Opis może być zwykłym tekstem lub sformatowanym tekstem HTML. Możesz go skonfigurować za pomocą narzędzi dostępnych w polu tekstowym Pełny opis.
Krótki opis: Jest to krótki opis produktu, który pojawia się na liście produktów w sklepie
Tekst promocyjny: jest to dodany blok z informacjami o produkcie, który pojawia się w prawym górnym rogu strony produktu. Ułatwia to użytkownikom przejrzenie specyfikacji i funkcji produktu.
Generał
1. Co to jest Juglo?
Juglo to jeden z pierwszych rynków eCommerce, który umożliwia sprzedaż produktów na całym świecie, dając Ci możliwość wypełnienia luki rynkowej i sprzedaży produktu za granicą za pośrednictwem naszych centrów logistycznych zlokalizowanych w całej Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, w Polsce i Niemczech.
Juglo zapewnia dostęp do niezawodnej platformy, na której osoby fizyczne i firmy mogą się rozwijać i doskonalić, tworząc trwałe relacje z klientami i konsumentami. To sprawia, że Juglo jest nie tylko platformą do rozwijania działalności, ale także najważniejszym rynkiem w Pakistanie, na którym można łatwo sprzedawać.
2. Czy jestem związany kontraktem, jeśli chcę sprzedawać w Juglo?
Nie, nie wiążemy nikogo kontraktem na sprzedaż w Juglo. Możesz używać Juglo tyle, ile chcesz, bez miesięcznej opłaty!
3. Czy jestem ograniczony do liczby wykazów produktów jednocześnie?
Nie, możesz wystawić dowolną liczbę przedmiotów, a my nie będziemy Cię za to pobierać.
4. Czy mogę sprzedawać użytkownikom spoza mojego kraju?
Tak, możesz wystawiać przedmioty we wszystkich krajach, które obecnie obsługujemy.
5. W jaki sposób otrzymam zapłatę za sprzedane przedmioty?
Od wszystkich dostawców wymagamy podania informacji o swoim koncie. To pozwala nam przelać środki po zakupie przedmiotu.
6. Ile Juglo pobiera za każdą sprzedaż?
Juglo nie pobiera żadnej prowizji od Sprzedawcy.
7. Czy masz zespół obsługi klienta?
Tak, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku o 9:00. - 17:00 GMT. Nasz numer telefonu kontaktowego to 0330 1233209 lub alternatywnie możesz skontaktować się z nami tutaj .
8. Czy muszę mieć konto, aby kupować w Juglo?
Tak, aby złożyć zamówienie w Juglo, wystarczy założyć darmowe konto. Zajmie to tylko 2 minuty!
9. Czy mogę importować listy produktów z Amazon i eBay?
Tak, rozumiemy, że wielu naszych dostawców będzie obecnie sprzedawać na Daraz, więc dodaliśmy do naszej witryny funkcję, która pozwoli Ci łatwo importować istniejące produkty na platformę Juglo.
10. Znalazłem błąd w Juglo lub chciałbym udzielić rekomendacji.
Doceniamy również dobre lub złe opinie, ponieważ zawsze szukamy sposobów na poprawę doświadczenia naszych kupujących i sprzedających. Jeśli chcesz coś zgłosić lub zrobićkilka sugestii, prosimy o kontakt pod adresem cs@juglo.pk